Vertrek + aankomst! - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Miranda Vlaming - WaarBenJij.nu Vertrek + aankomst! - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Miranda Vlaming - WaarBenJij.nu

Vertrek + aankomst!

Blijf op de hoogte en volg Miranda

29 Juli 2012 | Zuid-Afrika, Port Alfred

Even een kort berichtje vanuit Port Alfred.
Vrijdagochtend begon mijn reis dan toch echt. Na een kort nachtje gingen we al weer vroeg naar Schiphol! Om 10.05 ging 't vliegtuig richting Kaapstad, echt druk hoefde ik mijzelf niet te maken want er was nog genoeg plek!

Na een rustige vlucht, slapen ging namelijk heel makkelijk, kwamen we om half 10 in Kaapstad in. Daar was een hotel voor mij geregeld, dus nadat ik en de crew van de KLM de koffers hadden konden we daarheen. Bij aankomst ontvangen met een hapje en een drankje, en daarna door naar de kamer. Wát een luxe was dat, een heerlijk bed, onwijs grote douche, en uitzicht op de tafelberg de volgende ochtend!

Zaterdagochtend werd ik weer vroeg opgehaald om door te vliegen naar Port Elizabeth. Daar aangekomen moest ik nog 3 uur wachten totdat ik eindelijk door kon naar de Port Alfred. Daar aangekomen naar de kamer. En gelijk door naar 't diner. 's Avonds optijd naar bed, maar slapen kwam er maar niet van. Allemaal vreemde geluiden in het huis, en steenkoud! Centrale verwarming is hier namelijk niet!

Zondag weer optijd uit bed want we gingen naar het winkelcentrum. Daar even rondgelopen en wat dingen gehaald en toen weer terug naar de campus. Het zonnetje scheen eventjes, dus alle stoeltjes gingen naar buiten en lekker van het zonnetje genieten, ook al is het winter hier! Eind van de middag nog even geslenterd op 't strand. Omdat het hier om half 6 al donker begint te worden werd het toch maar eens tijd om terug te gaan naar de campus.

Morgen, maandag, begint onze introductie week! En vanaf dan aan de slag!

Veel liefs,
Miranda

  • 08 Augustus 2012 - 18:47

    Opa En Oma:

    wij vinden het leuk om op deze wijze bericht te ontvangen, en gauw weer opknappen.
    groetjes opa en oma

  • 26 December 2012 - 15:32

    Nicole:

    Bij deze mijn eerste reactie schat! haha kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Miranda

Actief sinds 29 Juli 2012
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 2525

Voorgaande reizen:

27 Juli 2012 - 12 Januari 2013

Leren op vakantie!

Landen bezocht: